Shop Mobile More Submit  Join Login
Wanna Ride My Banana? by threewiishes Wanna Ride My Banana? by threewiishes
This was an art trade with :iconvanillacupcakecream: c:
She wanted Len drawn o u o I was inspired by various artists
who I've seen draw in this style.

:icony-u-noplz: BACKGROUND, Y U NO BE TRANSPARENT?!
Add a Comment:
 
:iconcassy10002:
cassy10002 Featured By Owner Mar 23, 2015
I would 'ride Len's banana' any Day!
Reply
:icontsunyandere:
tsunyandere Featured By Owner Dec 12, 2013  Student Digital Artist
:iconblushinplz: your chibis are just so so so cute!

hehehe, *touches len banana*
Reply
:iconkimsha235:
Kimsha235 Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
lul. "Wanna ride my banana?" yes, len. I would love to ride ur "banana" any day lol. :iconforeveraloneplz: But anyways its really cute good job. =D
Reply
:iconpikarissa18:
Pikarissa18 Featured By Owner Aug 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
this is soo cute~!!!!

you're probs gonna say no, but can i use this for something i'm making?
Reply
:icontoahydronman:
Toahydronman Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist Writer
not sure if actual ride on a flying banana or danger
Reply
:iconwaterflybug:
Waterflybug Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
YES PLS! XD
Reply
:icon1photoghrapher37221:
1photoghrapher37221 Featured By Owner Apr 13, 2012
yes..<3 X3
Reply
:iconmonsterxmusicplayer:
monsterxmusicplayer Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist Artist
Omg yes
Reply
:iconamaikieseki-san:
AmaiKieseki-San Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
yes. yes.yes. YESSSS
Reply
:iconegenius-fr:
Egenius-Fr Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
I love this drawing Len Kagamine is my actual favorite character :)
So cute :)
wow !
Reply
:iconxelizabethmiddleford:
xElizabethMiddleford Featured By Owner Dec 6, 2011
Maybe it is this one :iconheplz:[link] ?
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 7, 2011
Maaaybe :iconhurrplz: I also saw another artist draw this style but I forgot who "OTL
Reply
:iconkimmymanga:
Kimmymanga Featured By Owner Dec 3, 2011  Hobbyist General Artist
Hahaha that is so damn adorable!! :iconchuuplz: <3333 I love the title :iconhurrplz:
Reply
:iconultimaknight333:
Ultimaknight333 Featured By Owner Dec 2, 2011
Banana phone Len? xD
Great job :D
Reply
:icondragonfox-and-wolf:
DragonFox-and-Wolf Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist General Artist
Why yes, I would like to ride your banana Len... :iconimpervplz:
Reply
:iconalittleofsomething:
alittleofsomething Featured By Owner Dec 2, 2011  Student Digital Artist
You should've made it transparent in photoshop o-o
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 2, 2011
I did but it keeps coming out as dark grey o.O
Reply
:iconalittleofsomething:
alittleofsomething Featured By Owner Dec 3, 2011  Student Digital Artist
Hm
I heard that now the background for transparent pictures is dark gray (well I see green XD) Maybe it is erased when opening just picture
Reply
:iconiblodyxi:
IBlodyXI Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist General Artist
Omg... me and my pervy thoughts . __ . Anyways nice work! so cute :3
Reply
:iconatosvds:
AtosVDS Featured By Owner Dec 2, 2011  Student Digital Artist
LOL ride a banana!
Reply
:iconevileyes5:
Evileyes5 Featured By Owner Dec 2, 2011
cute x3
Reply
:iconaruuchi:
Aruuchi Featured By Owner Dec 2, 2011  Student Digital Artist
8D"
SOUNDS OH SO WROOONG

but this is too adorable
i wanna squish theeeeemm
Reply
:icontaikatsu05:
TaiKatsu05 Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist General Artist
Cute~! XD
But it sounds wrong... XDD
Reply
:icontakarayume:
takarayume Featured By Owner Dec 2, 2011  Student General Artist
lol~ Len~ Y U SO CUTE~? XDD
and why not? *shot/shot* XDD
Reply
:iconshinigami-child:
Shinigami-Child Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
Aw! So cute and perverted at the same time. XD

We share the same thoughts on the, "Wanna Ride My Banana?" idea. Took a cosplay pic of something similar to this. Lol Vocaloid: Len and Polkka Miku
Reply
:iconshinigami-child:
Shinigami-Child Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
Reply
:iconutsukushiigothloli:
UtsukushiiGothLoli Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
:iconpervyrinplz::iconpervylinplz::iconsaysplz::iconletter-oplz::iconletter-kplz:
Reply
:iconjaeteaell:
JaeTeaEll Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
I DO want to ride your banana! /shot
Reply
:iconfaithwalkers:
FaithWalkers Featured By Owner Dec 1, 2011  Professional General Artist
I want bananums now.
Reply
:iconduckamnesia:
Duckamnesia Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Aw, so cute...
Reply
:iconkmkelley:
KMKelley Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
Hmm Vocaloid :iconiseewhatyoudidthere:
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 1, 2011
o.o
Reply
:iconkmkelley:
KMKelley Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
yellow .. banana are yellow .. len is yellow .. you love yellow
:iconiseewhatyoudidthere: and hmmm vocaloid (you hate vocaloid) XD yet there like 3 pics of them X) js
YELLOW D:< (i prefer blue ) >___>
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 1, 2011
stalking my gallery I see? that's why you know I hate Vocaloid >8U
and I only draw Vocaloid if I have to lol
Reply
:iconkmkelley:
KMKelley Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
Im not stalking >__> <__< im simply just exploring
I also hate vocaloid but i fell in love with some of their song =3= now there so many OIDS >__> over use
But what you drew happen to be YELLOW >___> bet you were happy
person: can you draw len for me
you: *googles len and see yellow* :iconloveloveplz:
Its like a drug >:A
Reply
:icontragicmusicality:
TragicMusicality Featured By Owner Dec 1, 2011  Student General Artist
Mh-hmm =w=
Reply
:iconchaneunn:
chaneunn Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
THAT'S WHAT SHE SAID~

oh god I just had to say that xD

So cute though. (:
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 1, 2011
lmao "she"? xD
Reply
:iconchaneunn:
chaneunn Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
OH MY BAD, it would make more sense if it was "he" since it's a banana. xD
Reply
:iconshinigami-angels:
Shinigami-Angels Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
This is kind of adorable. xD But then there's that banana... x3
Reply
:iconcakerolls:
cakerolls Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
OH MY GOD I LOVE THIS Q___QQQQQ
hes so adorable, yet so dirty LOL

thanks so much for drawing this fjkadsfjl QAQQQQQQ
*hugs you forever*
can you by any chance send me the transparent background version of this? ;_____;; i love it so much
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 1, 2011
lolol he's asking this question directly to you :icondatassplz:
I'm glad you like it! ^-^ and sure thing~ I tried uploading it
with a transparent background but it came out dark grey ; A ;

-uploadinguploadinguploading-

ok here it is xD [link]
Reply
:iconcakerolls:
cakerolls Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
AH Len, thats such a direct question, I dunno what to say eve;;;

FFFF THANK YOU QUQ
Reply
:iconfuyuriashi:
Fuyuriashi Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
...no comment. =w=
Reply
:iconthreewiishes:
threewiishes Featured By Owner Dec 1, 2011
what do you call that then :iconiseewhatyoudidthere:
Reply
:iconfuyuriashi:
Fuyuriashi Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Nothing.... it exists in the figments of your imagination yo.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 547 × 379




Details

Submitted on
December 1, 2011
Image Size
149 KB
Resolution
547×379
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,556 (2 today)
Favourites
307 (who?)
Comments
46
Downloads
551 (2 today)
×